
Måndag – Tack till Mowhaks ägare som kom med ”kake” till 11 kaffet.
fortkörning från kl 8.00 – Sista heat 14.15 ( ensam heat Björn med Valle Du Moulin)
Extra kuskar i dag Steinar, Sjögren, Björn körde i alla heat, Groisbois som startar på lördag var med o gick rakbana ( Björn körde själv) Thai Medina ( Björn gick oss rakbana 12.15)
Per körde sista heat 10.00 , efter drog han till Halmstad med 2 hästar i försöken till Stosprintern.
Björn är på hemmaplan ikväll , Färjestad såg det ut som om det kan bli några segrar .
H . Gemma åker tillbaka till Frankrike för tävling denna veckan

